Reklamacja

  1. Sklep zobowiązany jest do sprzedaży towarów pozbawionych wad. W razie wady produktu Klient powinien zgłosić do Sklepu reklamację.
  2. Reklamację należy zgłosić korzystając z formularza „Zgłoszenie reklamacji”. W sytuacji gdy Klient nie ma możliwości skorzystania z formularza, wówczas należy sporządzić własną wersję zgłoszenia reklamacyjnego, w którym należy podać następujące dane:
  1. Wypełniony formularz „Zgłoszenie reklamacji” lub własną wersję zgłoszenia reklamacyjnego Klient jest zobligowany przesłać (lub dostarczyć osobiście) wraz z reklamowanym produktem do Sklepu na adres: Zakład Konfekcjonowania Ziół FLOS Elżbieta i Jan Głąb spółka jawna Mokrsko 275b, 98-345 Mokrsko. W sytuacji gdy wada uniemożliwia przesłanie produktu, Klient ma możliwość przesłania zgłoszenia reklamacyjnego wraz z jak najbardziej wiarygodnym dowodem zaistnienia wady (np. zdjęcia) na adres e-mail sklepu czyli: sklep@flos.pl. Sklep nie przyjmuje przesyłek produktów za pobraniem.
  2. Sklep jest zobligowany rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego wraz z reklamowanym produktem lub jak najbardziej wiarygodnym dowodem zaistnienia wady.
  3. Sklep niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji poinformuje Zgłaszającego reklamację o jej wyniku na podany adres e-mail lub w przypadku jego braku na podany adres korespondencyjny.

 

Zwrot produktu – gwarantowane 14 dni kalendarzowych na zwrot

  1. Konsument może odstąpić od umowy, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania zamówienia. Odstąpienie od Umowy dotyczy wyłącznie produktów nie noszących śladów używania. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje gdy opakowanie handlowe produktu zostało otwarte.
  2. Odstąpienie od umowy należy zgłosić korzystając z formularza: „Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa”, zwanego dalej: Oświadczeniem. W sytuacji gdy Konsument nie ma możliwości skorzystania z formularza, wówczas należy sporządzić własną wersję Oświadczenia, w którym należy podać następujące dane:

 

Pozasądowa droga rozstrzygania sporu

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

 

 

 

Koszyk0
0