Czas i koszty dostawy

Czas i koszty dostawy

  1. Koszty dostawy nie są wliczone w cenę produktu zakupionego w Sklepie i są doliczane na końcowym etapie składania zamówienia.
  2. Przed potwierdzeniem zamówienia uzyskujesz informację o całkowitej kwocie jaką należy uiścić, aby zamówienie zostało zrealizowane.
  3. Czas przewidziany na realizację zamówienia przez Sklep to maksymalnie 4 dni robocze. W czas realizacji zamówienia przez Sklep nie wliczany jest czas dostawy realizowany przez firmę kurierską.
  4. Zamówienia zaksięgowane na koncie bankowym Sklepu (nie dotyczy „za pobraniem”) lub potwierdzone przez pośrednika (Przelewy24) do godziny 9.00 przyjmowane są do realizacji przez Sklep w tym samym dniu roboczym. Zamówienia zaksięgowane na koncie bankowym Sklepu (nie dotyczy „za pobraniem”) lub potwierdzone przez pośrednika (Przelewy24) po godzinie 9.00 przyjmowane są do realizacji przez Sklep w następnym dniu roboczym.

Formy i koszty dostawy:

  • Paczkomat InPost (przedpłata) – 12,00 zł brutto
  • Przesyłka kurierska (przedpłata) – 14,00 zł brutto
  • Przesyłka kurierska (pobranie) – 16,00 zł brutto
  • Dla zamówień o wartości powyżej 199,00 zł – przesyłka bezpłatna

Płatności elektroniczne realizowane są za pomocą usługi Przelewy24

przelewy24

 

Wysyłka jest realizowana za pomocą firmy kurierskiej InPost.

Należy pamiętać, że z chwilą podpisania odbioru przesyłki od przewoźnika, na Klienta przechodzi niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu. W przypadku, gdy Klient zdecydował o skorzystaniu z przewoźnika, na wybór którego Sklep nie miał wpływu, przejście niebezpieczeństwa przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu następuje z chwilą wydania produktu przez Sklep przewoźnikowi wybranemu przez Klienta.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zewnętrznych przesyłki lub jakichkolwiek znamion uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo odmówić przyjęcia paczki lub przyjąć (podpisać przyjęcie) paczkę i wówczas powinien w obecności kuriera sporządzić protokół szkody (data, godzina, opis szkody, podpis odbierającego i dostarczającego) oraz powiadomić o tym fakcie Sklep:

tel. kom.: +48 533 201 402

tel.: 43 84 118 96 wew. 19

e-mail: sklep@flos.pl

Prosimy zwrócić uwagę, że termin otrzymania przesyłki to: czas przewidziany na realizację zamówienia przez Sklep + czas dostarczenia zamówienia przez przewoźnika.