Czas i koszty dostawy
- Koszty dostawy nie są wliczone w cenę produktu zakupionego w Sklepie i są doliczane na końcowym etapie składania zamówienia.
- Przed potwierdzeniem zamówienia uzyskujesz informację o całkowitej kwocie jaką należy uiścić, aby zamówienie zostało zrealizowane.
- Czas przewidziany na realizację zamówienia przez Sklep to maksymalnie 4 dni robocze. W czas realizacji zamówienia przez Sklep nie wliczany jest czas dostawy realizowany przez firmę kurierską.
- Zamówienia zaksięgowane na koncie bankowym Sklepu (nie dotyczy „za pobraniem”) lub potwierdzone przez pośrednika (Przelewy24) do godziny 9.00 przyjmowane są do realizacji przez Sklep w tym samym dniu roboczym. Zamówienia zaksięgowane na koncie bankowym Sklepu (nie dotyczy „za pobraniem”) lub potwierdzone przez pośrednika (Przelewy24) po godzinie 9.00 przyjmowane są do realizacji przez Sklep w następnym dniu roboczym.
Formy i koszty dostawy:
- Paczkomat InPost (przedpłata) – 12,00 zł brutto
- Przesyłka kurierska (przedpłata) – 14,00 zł brutto
- Przesyłka kurierska (pobranie) – 16,00 zł brutto
- Dla zamówień o wartości powyżej 199,00 zł – przesyłka bezpłatna
Płatności elektroniczne realizowane są za pomocą usługi Przelewy24
Wysyłka jest realizowana za pomocą firmy kurierskiej InPost.
Należy pamiętać, że z chwilą podpisania odbioru przesyłki od przewoźnika, na Klienta przechodzi niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu. W przypadku, gdy Klient zdecydował o skorzystaniu z przewoźnika, na wybór którego Sklep nie miał wpływu, przejście niebezpieczeństwa przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu następuje z chwilą wydania produktu przez Sklep przewoźnikowi wybranemu przez Klienta.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zewnętrznych przesyłki lub jakichkolwiek znamion uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo odmówić przyjęcia paczki lub przyjąć (podpisać przyjęcie) paczkę i wówczas powinien w obecności kuriera sporządzić protokół szkody (data, godzina, opis szkody, podpis odbierającego i dostarczającego) oraz powiadomić o tym fakcie Sklep:
tel. kom.: +48 533 201 402
tel.: 43 84 118 96 wew. 19
e-mail: sklep@flos.pl
Prosimy zwrócić uwagę, że termin otrzymania przesyłki to: czas przewidziany na realizację zamówienia przez Sklep + czas dostarczenia zamówienia przez przewoźnika.